ابزار سرور  WoW | World Of WarCraft  | Scirpt

ابزار سرور WoW | World Of WarCraft | Scirpt

ابزار سرور | ابزار WOW | ابزار بازی های انلاین | ابزار گیم سرور ها | رفع مشکلات | رتبه بندی | تبلیغات | اموزش | هک | کتاب های اموزشی | خرید و فروش
ابزار سرور  WoW | World Of WarCraft  | Scirpt

ابزار سرور WoW | World Of WarCraft | Scirpt

ابزار سرور | ابزار WOW | ابزار بازی های انلاین | ابزار گیم سرور ها | رفع مشکلات | رتبه بندی | تبلیغات | اموزش | هک | کتاب های اموزشی | خرید و فروش

اسکریپت top_today_class_killers

اسکریپت top_today_class_killers

این اسکزیبت مانند extra که نفرات اول kill رو در همان روز میزنه

کد PHP:
منبع : irancore   
#include "ScriptPCH.h" 

/*Class E_Menu*/ 
#define E_Death_knight "|TInterface\\icons\\Spell_Deathknight_ClassIcon:28:28:-15:0|t    [View top 5 Death knight Killers]" 
#define E_Druid "|TInterface\\icons\\Ability_Druid_Maul:28:28:-15:0|t    [View top 5 Druid Killers]" 
#define E_Hunter "|TInterface\\icons\\INV_Weapon_Bow_07:28:28:-15:0|t    [View top 5 Hunter Killers]" 
#define E_Mage "|TInterface\\icons\\INV_Staff_13:28:28:-15:0|t    [View top 5 Mage Killers]" 
#define E_Paladin "|TInterface\\icons\\Spell_Holy_AuraOfLight:28:28:-15:0|t    [View top 5 Paladin Killers]" 
#define E_Priest "|TInterface\\icons\\INV_Staff_30:28:28:-15:0|t    [View top 5 Priest Killers]" 
#define E_Rogue "|TInterface\\icons\\INV_ThrowingKnife_04:28:28:-15:0|t    [View top 5 Rogue Killers]" 
#define E_Shaman "|TInterface\\icons\\Spell_Nature_BloodLust:28:28:-15:0|t    [View top 5 Shaman Killers]" 
#define E_Warlock "|TInterface\\icons\\Spell_Nature_Drowsy:28:28:-15:0|t    [View top 5 Warlock Killers]" 
#define E_Warrior "|TInterface\\icons\\INV_Sword_27:28:28:-15:0|t    [View top 5 Warrior Killers]" 
/*Top 5 Message*/ 
#define M_Warrior "Here is the top 5 Warrior Killers:" 
#define M_Paladin "Here is the top 5 Paladin Killers:" 
#define M_Hunter "Here is the top 5 Hunter Killers:" 
#define M_Rogue "Here is the top 5 Rogue Killers:" 
#define M_Priest "Here is the top 5 Priest Killers:" 
#define M_Shaman "Here is the top 5 Shaman Killers:" 
#define M_Mage "Here is the top 5 Mage Killers:" 
#define M_Warlock "Here is the top 5 Warlock Killers:" 
#define M_Druid "Here is the top 5 Druid Killers:" 
#define M_Death_knight "Here is the top 5 Death knight Killers:" 
class Top5_today_Killers : public CreatureScript 
public: 
    
Top5_today_Killers() : CreatureScript("Top5_today_Killers") { } 

    
bool OnGossipHello(PlayerplayerCreaturecreature
    { 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_WarriorGOSSIP_SENDER_MAIN1); 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_PaladinGOSSIP_SENDER_MAIN2); 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_HunterGOSSIP_SENDER_MAIN3); 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_RogueGOSSIP_SENDER_MAIN4); 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_PriestGOSSIP_SENDER_MAIN5); 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_ShamanGOSSIP_SENDER_MAIN7); 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_MageGOSSIP_SENDER_MAIN8); 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_WarlockGOSSIP_SENDER_MAIN9); 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_DruidGOSSIP_SENDER_MAIN11); 
        
player->ADD_GOSSIP_ITEM(1E_Death_knightGOSSIP_SENDER_MAIN6); 
        
player->SEND_GOSSIP_MENU(1creature->GetGUID()); 
        return 
true
    } 

    
bool OnGossipSelect(PlayerplayerCreaturecreatureuint32 senderuint32 action
    { 
        
player->PlayerTalkClass->ClearMenus(); 
        if (
sender != GOSSIP_SENDER_MAIN
            return 
true// wrong sender, something fisy 

        
switch(action
        { 
        case 
1ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Warrior);       break; 
        case 
2ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Paladin);       break; 
        case 
3ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Hunter);        break; 
        case 
4ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Rogue);         break; 
        case 
5ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Priest);        break; 
        case 
6ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Death_knight);  break; 
        case 
7ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Shaman);        break; 
        case 
8ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Mage);          break; 
        case 
9ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Warlock);       break; 
        case 
11ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage(M_Druid);        break; 
        default: return 
true// invalid class, something fishy 
        


        
QueryResult result CharacterDatabase.PQuery("SELECT name, todayKills FROM characters WHERE class = %u ORDER BY todayKills DESC LIMIT 5"action); 
        if(!
result)  
        { 
            
ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage("No players found"); 
            return 
true
        } 
        else if(
result
        { 
            do 
            { 
                
Field fields result->Fetch(); 
                
std::string name fields[0].GetString(); 
                
uint32 todayKills fields[1].GetUInt32(); 
                
ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage("Name: %s, With Today Kills : %u"name.c_str(), todayKills); 
            }  
            while(
result->NextRow()); 
        } 
        
OnGossipHello(playercreature); // return to main menu 
        
return true
    } 
}; 
void AddSC_Top5_today_Killers() 

    new 
Top5_today_Killers(); 
}